Vakantie

vakaniteboekHi schatjes van me! Ben zo blij dat deze drukke weken voorbij zijn. Nu alleen nog hopen dat de punten goed zijn. Maar daar ga ik nu eventjes niet aan denken en gewoon genieten van jullie te schrijven. Want dat is ook alweer een hele tijd geleden.

 Ik dacht om jullie vandaag nog een beetje te laten weten over wat ik deze vakantie doe om me zeker niet te vervelen en al het vakantie gebeuren bij te houden. Iedere vakantie koop ik een boek om daar al mijn vakantieherinneringen bij te houden en in op te schrijven. Het is echt super om dat later te lezen en terug herinneringen boven te halen. Ook weet ik altijd voor de vakantie begint zo veel om te doen, maar op dat moment zelf ben ik dat dan allemaal vergeten. Daarom dat ik in het begin van mijn boek een lijstje heb gemaakt. Echt met heel belachelijke maar toch ook leuke dingen.

Nog heel veel zonnige kusjes!

2 gedachtes over “Vakantie

Geef een reactie

