portret tekenen 1

IMG_0782Ik ben echt zo blij dat het vakantie is en dat ik nu alle tijd heb om van alles te doen zoals bijvoorbeeld: tekenen, aan mijn blog werken, afspreken met vrienden,… Hier is een tekening waar ik vandaag aan bezig was. Hij is nog niet helemaal klaar (vandaar dat ik maar de helft heb gefotografeerd, haha, ssst niet doorvertellen) Maar het leek me leuk om al aan jullie te laten zien. Ik vind het echt super om zo een posts te plaatsen dus laat weten in de comments of jullie het leuk vinden om te zien en te lezen en dan zal ik het meer doen. :)

heel veel kusjes en heb nog fijne zomerse dagen. 

 

4 gedachtes over “portret tekenen 1

Geef een reactie

