nog een paar schetsjes

IMG_1390 Hi! Een paar weken geleden heb ik een bericht geschreven over een vakantieboek die ik ging bijhouden. En vandaag ga ik jullie een aantal pagina’s laten zien. Hier is de link als je dat bericht nog niet gelezen hebt en toch wel benieuwd bent. :) ‘klik hier’ 

Meestal koop ik een schetsboek en heb dan grootse ideeen om er in te tekenen en foto’s in te plakken maar ga ik er nooit helemaal in verder. Waardoor ik echt een hoop schetsboeken heb die niet helemaal vol staan. Waarom weet ik niet echt, soms vergeet ik het gewoon. Maar gelukkig dat mijn vakantieboekje niet vergeet. ;) (arm boekje…)

Zoals jullie misschien al zien of weten ben ik echt geobsedeerd door personages tekenen. Als ik niets weet te tekenen begin ik gewoon wat karakters te droedelen. (Om even duidelijk te zijn: het zijn niet allemaal schoonheden, :) ) Maar ik vind het enorm leuk om te doen. IMG_1392Sinds het dus een vakantieboek is schrijf ik er ook heel wat herinneringen in. (niet allemaal zo intelligent…) Haha, zoals je misschien al door had…

IMG_1391

Ik hoop dat jullie al een leuke vakantie hebben gehad.En ik schrijf jullie graag terug! Nog heel heel heel veel kusjes!

xxx

Geef een reactie

