schoenen inspiratie

IMG_2269Hey allemaal. De laatste tijd heb ik al zoveel foto’s gezien van mooie schoenen. Een tijdje geleden interesseerde ik me er niet echt in welke schoenen ik droeg. Ik droeg bijna altijd mijn all stars. Geloof me ik vind ze nog altijd even leuk maar ben nu een beetje uitgebreid (zal ik maar zeggen) in de keuze van schoenen. :) Hier zijn een aantal foto’s van schoenen die ik wel mooi vind.

 

c2a342-topshop

IMG_2272

zarabootiepage

 heel veel kusjes!

 

Geef een reactie

