een beetje haken

hakenIk ben terug helemaal in een haakbui. Of zoals de hakers onder ons het misschien ook noemen ‘een haakverslaving’. Geloof me dit komt zo met momenten terug bij mij en dan gaat het af en toe weer na een maand of een week terug. Nu het vakantie is ben ik soms uren aan een stuk aan het haken. Voorlopig ben ik bezig aan een dekentje. Waar ik waarschijnlijk nog lang aan bezig zal zijn. Maar ik amuseer me volop!

Ik weet niet of er veel onder jullie ook haken. Maar als je het nog nooit hebt geprobeerd raad ik het jullie zeker eens aan om het een kans te geven! (je weet niet wat je mist , je moet het natuurlijk niet proberen hè :) ) Maar als je eens tijd en zin hebt kan je het eens leren. 

Hieronder is een link naar een video die je de basistechnieken uitlegt. Hier is een link voor als je geïnteresseerd bent. 

Nog hele fijne zomerse dagen aan jullie allemaal! :)

Geef een reactie

