kleine knuffeltjes

knuffels  Hey allemaal! Ik heb al zo een lange tijd niet meer geblogt. De tijd vliegt echt voorbij in de vakantie. Omdat ik terug van plan ben om te gaan naaien dacht ik dat het leuk was om jullie een aantal knuffeltjes te tonen die ik een tijdje geleden al heb gemaakt. Een aantal er van staan al op mijn blog maar niet allemaal, dus vandaar deze blogpost. (haha :) ) Ik kan jullie vertellen dat ik nooit een expert ben geweest in het maken van knuffels met patronen. Dus deze knuffels die je hier ziet zijn allemaal puur met de losse hand getekend en gefantaseerd. Ze zijn dus niet helemaal perfect maar ik vind juist zelf dat dat wel karakter geeft. 

Als ik zin heb om een knuffel te naaien maar helemaal geen inspiratie heb ga ik altijd op het internet zoeken en combineer van alles bij elkaar wat ik zie. Ik vind het echt heel fijn en leuk om te doen! knuffels3

knuffels2

Ik hoop dat jullie misschien wat inspiratie kunnen halen uit deze blogpost. Nog heel veel plezier! ;) 

Geef een reactie

