Hoe geef je je outfit iets extra?

sjaal1Vandaag had ik eens zin om eens over iets anders te bloggen dan normaal. Een beetje verandering kan geen kwaad hè. :) Ik denk dat iedereen het wel kent dat je niets weet aan te doen. Ik alle sinds wel. (haha ) Daarom dat ik jullie vandaag wat kleine tips wil geven van hoe een outfit uniek te maken. Ik hoop dat ze je wat kunnen helpen.

Wat kan je allemaal gebruiken om je outfit helemaal compleet te maken?

Juwelen: Kettingen, armbandjes oorbellen,… Allemaal sieraden die je outfit helemaal uniek maken. Ik kies het liefst voor oorbellen. Meestal niet te opvallend. Maar het geeft een beetje extra.

een sjaal: Het iets is wat je outfit meteen een heel andere look kan geven. Persoonlijk is dit ook één van mijn favoriete dingen om te dragen. Je pakt gewoon een t-shirt uit je kast, een simpele broek, een speciale sjaal met leuke kleuren en je outfit is helemaal klaar.

Je haar: Natuurlijk kan je haar een outfit ook helemaal speciaal maken. Kies daarom ook voor iets leuks in je haar. Waar ik mijn inspiratie meestal haal is van tutorials op youtube. Zo leer je ineens nieuwe haarstijlen kennen

make-up: Zelf gebruik ik bijna geen make-up. Misschien een klein beetje mascara of eyeliner kan genoeg doen aan je outfit. Ah ja en om niet te vergeten. Een leuke kleur lippenstift is ook altijd mooi!sjaal2

sjaal4

Ik hoop dat jullie dit een leuke post vonden. Je mag me altijd laten weten of jullie willen dat ik meer van deze posten moet schrijven.

Heb nog een hele fijne dag! ;)

Geef een reactie

